Strefa klienta → Portal Ubezpieczonego

Portal Ubezpieczonego

Aktywne konto w Portalu Ubezpieczonego umożliwia:

  • umawianie wizyt lekarskich online - e-rejestracja
  • wgląd do historii usług zrealizowanych w ramach ubezpieczenia we wszystkich placówkach w Polsce
  • składanie elektronicznych wniosków o:
    • wypłatę świadczenia pieniężnego - e-refundacja
    • zgodę indywidualną na realizację świadczeń np. autorycję badań TK, RM oraz rehabilitacji
    • rozpoczęcie realizacji Programu Zdrowotnego np. Mój Onkolog 
  • dostęp do aplikacji KtoMaLek pozwalającej na wyszukiwanie najbliższych aptek i sprawdzania dostepności leków
     

  PORTAL UBEZPIECZONEGO - ZALOGUJ

 

Do aktywacji konta Portalu Ubezpieczonego TU ZDROWIE musi posiadać aktualny numer telefonu komórkowego oraz adresu email  Ubezpieczonego.

Brak powyższych danych spowoduje wyświetlenie komunikatu:

„Ubezpieczyciel nie posiada Twojego numeru telefonu i adresu e-mail. W związku z tym nie jest możliwe przekazanie kodu aktywacji. Skontaktuj się z Ubezpieczycielem pod numerem telefonu: 588 882 999, 587 289 555 lub adresem e-mail: biuro@tuzdrowie.pl celem uzupełnienia niezbędnych do aktywacji konta danych.”

Tutaj znajdziesz instrukcję aktywacji konta w Portalu Ubezpieczonego.

 

 


Copyright © TU ZDROWIE | wszelkie prawa zastrzeżone